Home
Home
Profil
Falsafah Pendidikan al-Hikmah
Visi dan Misi
Logo Sekolah
Lagu Sekolah
Carta Organisasi
Hubungi Kami
Coming Soon
Social Profiles
Popular
Tags
Blog Archives
Popular Posts
Penilaian SKIPS
28hb April. SUNGAI RAMAL. Seramai 4 orang pegawai Bahagian Pendidikan Swasta, Kementerian Pendidikan Malaysia telah melawat sekolah untuk me...
Tanya Ustaz Syakir
Salam kepada pengunjung-pengunjung Blog Seri / Semi Abim Sg Ramal. Kepada semua yang ingin bertanya tentang apa-apa perkara bolehlah tulis p...
Hadiah keceriaan dan kebersihan kelas suntik semangat guru dan murid-murid
Pada hari ini telah dilangsungkan majlis penyampaian hadiah dan sijil Pertandingan Kebersihan dan Keceriaan Kelas SERI 2013. Pertandingan in...
Sudut Info menarik perhatian murid-murid
Panitia-panitia, Pusat Sumber Sekolah, Ko-Kuriklum, Unit IT dan Badan Pengawas Sekolah telah menghiaskan papan-papan kenyataan di Pondok Ilm...
Majalah An-Najah 2007
Alhamdulillah, majalah sekolah SERI / SEMI ABIM Pusat, Sg. Ramal Dalam, Kajang telah berjaya diterbitkan. Murid-murid boleh mendapatkan Ma...
Baik pulih titi laluan ke masjid
Kerja-kerja balik pulih titi laluan pelajar-pelajar dan guru-guru untuk mengerjakan solat Jumaat sedang dijalankan. Kos baik pulih adal...
Pemenang Syarahan BI Ihtifal Kebangsaan
Semi jadi Naib juara pertandingan reka cipta
Tahniah! Pelajar Semi Abim Sungai Ramal mendapat naib juara pertandingan reka cipta sempena UPM Engineering Science Fair hari ini. Sekolah ...
SPRA, PSRA: Pelajar SERI balik 12.30 tengahari
Murid-murid Tahun 6 akan menghadapi peperiksaan PSRA JAIS bermula 24hb hingga 27hb September 2012 dan murid-murid Tahun 5 juga akan menghad...
Halaqah 2014 menggalakkan murid-murid berakhlak mulia.
Petang tadi, Sekolah SERI telah mengadakan acara bulanan iaitu Halaqah yang diadakan setiap Khamis minggu terakhir setiap bulan. Halaqah kal...
Labels
2012
2013
2014
2015
2016
2017
Akbar
Am
An-Najah
Annoucement
anugerah
baka
bangunan tambahan
berita
Blog
borang on-line
BPS
Dana
Graduasi
Guru Bertugas
Guru IT
Hari Guru
Header
hem
ICT
Ihtifal
Ihtifal Kebangsaan
Iklan
Indonesia
iPaper
Jadual
Jadual Peperiksaan
Jadual Periksa 2012
kempen
KGS
ko-kurikulum
koko
Komuniti ASEAN
kpm
KSSR
kurikulum
Lawatan
Main
News
Panduan IT
Paper
PBS
Pegawai IT
Pejabat
Pelawat
Pencapaian
Pencapaian Ko-Kurikulum
Pengawas
Pengawas Activity
Pengumuman
Peningkatan Profesionalisme
PMR
ppg
pqummah
pss
retreat
Sahsiah
semi
Sepak Takraw
Seri
Slide
Slide 2012
Sukan
Sumbangan
Surat
Surat Memo
Tahun 1
Tahun 6
Tamrin
Tentang Sekolah
Tingkatan 1
Ucapan
Umum
upsr
Usrah
Ust Syakir
VCD
wakaf
Youtube
Ytp
Blog Archive
►
2019
(1)
►
July
(1)
►
2017
(5)
►
November
(1)
►
July
(1)
►
February
(2)
►
January
(1)
►
2016
(5)
►
October
(2)
►
September
(3)
►
2015
(3)
►
April
(1)
►
January
(2)
►
2014
(24)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(3)
►
June
(2)
►
May
(3)
►
February
(8)
►
January
(5)
►
2013
(61)
►
December
(8)
►
November
(2)
►
July
(2)
►
June
(12)
►
May
(12)
►
April
(2)
►
March
(10)
►
February
(5)
►
January
(8)
►
2012
(65)
►
December
(5)
►
November
(4)
►
October
(11)
►
September
(10)
►
August
(8)
►
July
(5)
►
June
(10)
►
May
(7)
►
April
(3)
►
March
(2)
►
2011
(22)
►
December
(1)
►
August
(2)
►
May
(3)
►
March
(5)
►
February
(6)
►
January
(5)
▼
2010
(40)
►
December
(4)
▼
October
(2)
Lagu Perjuangan
cubaan
►
July
(10)
►
March
(11)
►
February
(1)
►
January
(12)
►
2009
(73)
►
December
(3)
►
November
(11)
►
October
(7)
►
September
(3)
►
August
(5)
►
July
(8)
►
June
(8)
►
May
(11)
►
March
(6)
►
February
(1)
►
January
(10)
►
2008
(77)
►
December
(3)
►
November
(6)
►
October
(4)
►
September
(6)
►
August
(4)
►
July
(13)
►
June
(7)
►
May
(7)
►
April
(4)
►
March
(7)
►
February
(8)
►
January
(8)
►
2007
(12)
►
December
(3)
►
November
(2)
►
March
(4)
►
January
(3)
►
2006
(6)
►
December
(3)
►
February
(2)
►
January
(1)
►
2003
(1)
►
December
(1)
►
2002
(1)
►
September
(1)
►
2000
(7)
►
April
(7)
►
1999
(3)
►
December
(3)
►
1985
(2)
►
July
(2)
Powered by
Blogger
.
Sunday, 31 October 2010
cubaan
19:26
No comments
try
Email This
BlogThis!
Share to X
Share to Facebook
Newer Post
Older Post
Home
0 comments:
Post a Comment
0 comments:
Post a Comment